INTRODUCCIÓ:
Per treballar els colors vaig pensar en fer
uns visors de colors (blaus, vermells i grocs), estaven fets amb paper de cel·lofana
i plastificats amb una canya enganxada que feia de mànec per poder-los agafar
amb comoditat.
Després de fer el “Bon dia”, els infants
estaven asseguts al matalàs i els vaig preguntar, “Voleu veure el món a través
de colors?” i ells van respondre que si, sempre estan oberts a qualsevol
proposta. Els vaig proporcionar el material i sense explicar-los-hi perquè
servia, van començar a mirar a través dels visors i s’anaven movent per l’aula
mirant a través d’ells. Els nens i les nenes s’anaven canviant els visors ja
que n’hi havia de tres colors diferents.
Reien moltíssim, els va agradar molt l’experiència!
També hi havia algun infant que posava el visor als ulls d’un altre company/a, o
a mi mateixa, va ser molt divertit i molt gratificant veure la cara d’emoció i
de sorpresa que feien.
MATERIAL:
Cartolina negra, paper cel·lofana, canya, plastificadora.
EDAT
DESTINATARIS: Final de l’etapa de nadons, P1 i P2.
NÚMERO
DE PARTICIPANTS: Grup classe.
OBJECTIUS:
-
Fer les primeres hipòteseis.
-
Estimular la vista.
- Familiaritzar-se amb els noms dels colors.
- Familiaritzar-se amb els noms dels colors.
-
Gaudir de joc.
TEMPS: El que els infants mostrin interès pel material.
M'encanta!!! Sóc gran seguidora del teu blog!
ResponEliminaOooh moltes gràcies Montse :)
Elimina