INTRODUCCIÓ:
A l’escola a on estic treballant actualment,
el nom de les classes es posa proposant
tres contes a les famílies i elles en trien un. Aquest any les meves propostes
van ser, “El llibre dels somnis”, “Sóc
un artista” i “El ratolí que es va menjar la lluna”. Doncs aquest curs som la
classe dels i les artistes, ja que va sortir per majoria absoluta el conte de “Sóc un
artista”.
El projecte del curs escolar individual de
cada aula va en funció del conte, i avui l’hem encetat fent la següent
activitat, hem jugat amb CD’s aeris perquè existeixen els i les artistes musicals.
EDAT
DESTINATARIS: Final de l’etapa de nadons, P1 i P2.
NÚMERO
DE PARTICIPANTS: Grup classe.
OBJECTIUS:
-
Treballar la motricitat.
-
Estimular la vista.
-
Gaudir del joc.
DISPOSICIÓ
INICIAL: Els infants sortiran de l’aula i els CD’s ja
estaran penjats
ESPAI: El pati o la sala d’usos múltiples.
DESENVOLUPAMENT
DE LA SESSIÓ:
És una activitat lliure, podran moure’ls,
estirar-los i deixar-los anar, ...
TEMPS: L’interès que mostrin els infants pel material.
JUSTIFICACIÓ
DEL PERQUÈ DESENVOLUPA CONCRETAMENT L’ÀMBIT RELACIONAT:
L’àmbit motriu: Coordinen moviments amb el
sentit de la vista.
L’àmbit social: Es relacionen amb els companys
.
L’àmbit cognitiu: Descobrir com moure’ls i les
capacitats de moviment que tenen i com parar-los quan estan en moviment...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada