INTRODUCCIÓ: Aquesta activitat la vàrem fer la setmana passada per primera vegada i
va ser genial. Les cares de curiositat dels nens i les nenes quan els taps metàl·lics
quedaven enganxats als imants, i quan els de plàstic no ho feien alguns infants
deien “no”, com dient “perquè aquests no?”.
L’anirem repetint al llarg del curs, perquè s’ho van passar molt bé.
L’anirem repetint al llarg del curs, perquè s’ho van passar molt bé.
EDAT
DESTINATARIS: P1 i P2.
NÚMERO
DE PARTICIPANTS: Grup classe.
OBJECTIUS:
-
Treballar la motricitat.
-
Conèixer diferents sons i el silenci.
-
Estimular l’oïda.
-
Coordinació oculo-manual.
- Aprendre
a pensar.
- Fer
les primeres hipòtesis.
-
Gaudir de joc.
DISPOSICIÓ
INICIAL: Els infants estaran asseguts a terra
espaiats, amb un imant cadascú i uns quants taps de cada material.
ESPAI: La pròpia aula.
DESENVOLUPAMENT
DEL JOC: Primer es presentarà el material als infants
i se’ls farà una petita demostració, un cop l’hagin conegut es repartirà un
imant a cada infant i varis taps de cada i ells escolliran que volen fer amb
ells. És una activitat lliure.
TEMPS: El que els infants mostrin interès pel material.
JUSTIFICACIÓ
DEL PERQUÈ DESENVOLUPA CONCRETAMENT L’ÀMBIT RELACIONAT:
L’àmbit motriu: Coordinen moviments amb el
sentit de la vista i l’oïda.
L’àmbit social: Es relacionen amb els
companys.
L’àmbit cognitiu: Pensar estratègies per agafar
els taps amb l’imant, aprendre quins són atrets per l’imant i quins no,
aprendre a pensar...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada