MATERIAL: Gots de plàstic grans, aigua, colorant.
EDAT
DESTINATARIS: Tercer trimestre a nadons, P1 i P2 (quan
comenci a fer bon temps).
NÚMERO
DE PARTICIPANTS: Grup classe.
OBJECTIUS:
- Descobrir que l’aigua
en estat sòlid a temperatura ambient, torna en el seu estat natural (líquid).
-
Descobrir l’aigua en estat sòlid.
-
Estimular el tacte.
-
Estimular la vista.
-
Gaudir de joc.
DISPOSICIÓ
INICIAL: Es col·locaran glaçons de diferents colors en
vàries
safates d’experimentació i s’escamparan pel terra de l’espai a on es
realitzarà l’activitat.
ESPAI: La pròpia aula o el pati.
DESENVOLUPAMENT
DEL JOC: Primer es presentarà el material als infants
i un cop l’hagin conegut s’escamparà per l’aula i ells escolliran que fer i
tocar, tastar, observar...
TEMPS: El que els infants mostrin interès pel material.
JUSTIFICACIÓ
DEL PERQUÈ DESENVOLUPA CONCRETAMENT L’ÀMBIT RELACIONAT:
L’àmbit motriu: Coordinen moviments amb el
sentit de la vista i el tacte.
L’àmbit social: Es relacionen amb els
companys.
L’àmbit cognitiu: Descobrir dos estats
diferents de l’aigua...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada