dissabte, 1 d’agost del 2015

ART: JOAN MIRÓ I LA FOSCOR


MATERIAL: Cartolina negra,  paper de cel·lofana groc, verd, roig i blau, plastificadora, pega de barra i tisores.





















EDAT DESTINATARIS: Nadons, P1 i P2.

NÚMERO DE PARTICIPANTS: Grup classe a nadons i P1 i P2, exceptuant la sessió 3 que P2 farà la sessió amb el grup partit.

OBJECTIUS:
                - Treballar la motricitat.
                - Conèixer diferents colors.
                -Conèixer diferents formes.
                - Estimular la vista.
                - Gaudir de joc.

DISPOSICIÓ INICIAL:  
  •          Sessió 1: Els infants asseguts a terra.
  •          Sessió 2: Projeccions (infants asseguts a terra de cara a on es projectarà el material).
  •          Sessió 3: Taula de llums (infants asseguts a terra en rotllana i la taula de llums al mig). Aquesta sessió els alumnes de p0 la faran cap al tercer trimestre.                                


ESPAI: La pròpia aula.

DESENVOLUPAMENT DEL JOC:
  •       Sessió 1: Els infants jugaran amb el material, mirant a través de les transparències, i ho veuran tot de colors. Així aniran coneixent el material.

  •     Sessió 2: Els infants seran espectadors de les projeccions i escoltaran les explicacions de l’educador/a.











      
        







  •     Sessió 3: Ells mateixos manipularan les transparències a la taula de llums.



TEMPS: El que els infants mostrin interès pel material.

JUSTIFICACIÓ DEL PERQUÈ DESENVOLUPA CONCRETAMENT L’ÀMBIT RELACIONAT:
L’àmbit motriu: Coordinen moviments amb el sentit de la vista i l’oïda.
L’àmbit social: Es relacionen amb els companys.
L’àmbit afectiu: Quan juguin entre ells amb les transparències i que s’animaran entre ells o l’educador/a els pot anar animant amb paraules.

L’àmbit cognitiu: Investigar que passa quan miren a través de les transparències, que passa quan ho posen a la taula de llums...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada