MATERIAL: Cartolina negra, paper de cel·lofana
groc, verd, roig i blau, plastificadora, pega de barra i tisores.
EDAT DESTINATARIS: Nadons, P1 i P2.
NÚMERO
DE PARTICIPANTS: Grup classe a nadons i P1 i P2,
exceptuant la sessió 3 que P2 farà la sessió amb el grup partit.
OBJECTIUS:
-
Treballar la motricitat.
-
Conèixer diferents colors.
-Conèixer
diferents formes.
-
Estimular la vista.
-
Gaudir de joc.
DISPOSICIÓ
INICIAL:
- Sessió 1: Els infants asseguts a terra.
- Sessió 2: Projeccions (infants asseguts a terra de cara a on es projectarà el material).
- Sessió 3: Taula de llums (infants asseguts a terra en rotllana i la taula de llums al mig). Aquesta sessió els alumnes de p0 la faran cap al tercer trimestre.
ESPAI: La pròpia aula.
DESENVOLUPAMENT
DEL JOC:
- Sessió 1: Els infants jugaran amb el material, mirant a través de les transparències, i ho veuran tot de colors. Així aniran coneixent el material.
- Sessió 2: Els infants seran espectadors de les projeccions i escoltaran les explicacions de l’educador/a.
- Sessió 3: Ells mateixos manipularan les transparències a la taula de llums.
TEMPS: El que els infants mostrin interès pel material.
JUSTIFICACIÓ
DEL PERQUÈ DESENVOLUPA CONCRETAMENT L’ÀMBIT RELACIONAT:
L’àmbit motriu: Coordinen moviments amb el
sentit de la vista i l’oïda.
L’àmbit social: Es relacionen amb els
companys.
L’àmbit afectiu: Quan juguin entre ells amb
les transparències i que s’animaran entre ells o l’educador/a els pot anar
animant amb paraules.
L’àmbit cognitiu: Investigar que passa quan
miren a través de les transparències, que passa quan ho posen a la taula de
llums...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada