dimecres, 2 de març del 2016

TRANSPORTS 1: FEM VOLAR AVIONS

INTRODUCCIÓ:
Als artistes els agraden molt els avions, cada cop que en passa volant un per sobre el pati criden “Avió” i li diuen adéu, fins i tot quan veuen una ratlla blanca al cel, també ho fan, tenen una vista!! Per aquest motiu, vaig decidir fer alguna activitat relacionada amb aquest mitjà de transport.
Vaig voler fer una prova pilot amb uns discos voladors, fets de cartró i lligades amb tires de “trapillo”.Com que va tenir molt d’èxit, vaig decidir passar a l’acció a l’activitat que tenia en ment.



La primera part de l’activitat va ser pintar amb retoladors uns cartrons, dels quals vaig retallar-ne els avions i vaig fer el mateix que amb els discos voladors.


Quan van veure que de la caixa de les sorpreses en sortien avions que podien fer volar, van posar-se molt contents, i van començar a córrer, donar voltes sobre ells mateixos per fer-los volar. Va ser molt divertit, els vàrem fer volar uns dies i després se’ls van endur a casa.



MATERIAL: Cartró, retoladors, cinta de “trapillo”.

EDAT DESTINATARIS: P1 i P2.

NÚMERO DE PARTICIPANTS: Grup classe.

OBJECTIUS:
                - Treballar la motricitat.
                - Gaudir del joc.
                - Coordinar moviments.
                
ESPAI: La pròpia aula o el pati.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada