INTRODUCCIÓ:
L’altre dia vàrem fer pintura sense
embrutar-nos, sembla quasi impossible, oi? Doncs no ho és. Quan els infants van
arribar a l’aula, varen trobar-se les taules amb paper d’embalar blanc,
pintura de diferents colors escampada per aquest i tot estava folrat amb
plàstic de bombolles.
Quan van veure el muntatge, em va fer gràcia
perquè se’ls va escapar un “Oooh!” i corrents es van escampar per la taula i
van posar-se a treballar, a mesura que s’anaven barrejant els colors, i en
sortien de nous, es quedaven embadalits i mirant amb curiositat. El blau i el
groc feien el verd, el vermell i el groc el taronja, el blau i el vermell un to
lilós, estaven al·lucinant!
Quan vaig treure el plàstic, vaig veure que
havia pecat de “novata” en realitzar aquesta activitat, ja que el paper es va
trencar, degut a l’excés de pintura, per aquest motiu recomano que enlloc de
posar paper d’embalar a sota del plàstic de bombolles, s’utilitzi una cartolina
blanca.
MATERIAL: Cartolines blanques, pintura de colors bàsics, plàstic de bombolles
tot i que també es pot fer amb un plàstic llis, jo vaig posar el de bombolles,
ja que els agrada molt.
EDAT
DESTINATARIS: P1 i P2.
NÚMERO
DE PARTICIPANTS: Grup classe.
OBJECTIUS:
- Treballar la motricitat fina.
- Coordinació oculo-manual.
- Aprendre diferents tècniques plàstiques.
- Gaudir de l'art.
- Aprendre a concentrar-se.
ESPAI: La pròpia aula o el pati.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada