dimecres, 27 d’abril del 2016

ART: ANDY GOLDSWORTHY; PINTEM AMB BRANQUES DE ROMANÍ I PI BLANC

INTRODUCCIÓ:
Un dissabte, caminant per la muntanya, vaig inspirar-me en veure el romaní i em va venir al cap una activitat per fer amb el Projecte d’art de l’Andy Goldsworthy. Podíem fer pintura amb branques!
Doncs dit i fet, vaig folrar les taules amb cartolines blanques i el terra i un vidre amb paper d’embalar, perquè poguessin crear amb llibertat i tinguessin espai.



Primer de tot, ja amb els infants asseguts al matalàs i ja amb la bata posada, els vaig presentar  el material, hi havia branques de romaní i de pi blanc, llavors vàrem olorar, i vàrem veure que les de romaní feien molt bona olor, en canvi les de pi, no en feien.


Un cop el material conegut, els vaig repartir les branques i els vaig proporcionar safates amb pintura blava i groga, i de seguida es van posar a pintar. Estaven molt concentrats, hi havia infants que pintaven amb elles com si fos un pinzell, altres, feien la tècnica de l’esquitxada, donant cops amb les branques al paper. A mesura que anaven pintant, van poder observar que el color groc mesclat amb el color groc acaba fent verd, i això també els va encuriosir.






Va ser genial, i a més a més va quedar un treball preciós!!


MATERIAL: Taules, branques de romaní i de pi blanc, pintura, cartolines blanques,  paper d’embalar.

EDAT DESTINATARIS: P1 i P2.

NÚMERO DE PARTICIPANTS: Grup classe.

OBJECTIUS:
                - Treballar la motricitat fina.
                - Coordinació oculo-manual.
                - Aprendre diferents tècniques plàstiques.
                - Gaudir de l'art.
                - Aprendre a concentrar-se.
                - Respectar les creacions dels companys.


ESPAI: La pròpia aula o el pati.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada