dimecres, 27 d’abril del 2016

TRANSPORTS 2: ELS TRENS

INTRODUCCIÓ:
Als Artistes ens agraden molt els transports, els avions, els cotxes, els camions, les motos, les bicicletes…, cada cop que per davant del pati en passa un, el saluden, però hi ha un transport que també els agrada moltíssim, però des de l’escola no en veiem mai, aquest és el tren!
Tot va començar, quan per iniciativa propia varen començar a alinear cadires i s’anaven asseient a aquestes i començaven a fer “xuc-xuc”. Des d’aquell dia que ho fan sovint, van canviant-se de seient, i cada vegada fan el tren més llarg.



Veient que tenen tanta passió i que no tenim mai l’ocasió de veure’n en directe, vaig demanar a les clases dels grans que em deixessin els trens de fusta, per poder jugar-hi. No les tenia totes pel fet de que s’han de muntar les vies encaixant-les, però vaig pensar que a males els hi montaríem entre la Laura i jo.
La meva sorpresa però , va ser que ells sols, les muntaven a la perfecció, ho encaixaven perfectament . Primer només agafaven un vagó i el feien pasar per la via, però de seguida van descubrir que se’n podien unir varios a través d’imans!
Van gaudir molt i des d’aquell dia, que hi juguem tot sovint!




EDAT DESTINATARIS: P1 i P2.

NÚMERO DE PARTICIPANTS: Grup classe.

MATERIAL:  Cadires, trens de fusta i vies.

OBJECTIUS:       
                - Treballar la motricitat.
                - Coordinació oculomanual.
                - Respectar el joc dels companys i companyes.
                - Gaudir de joc.

ESPAI: La pròpia aula.

TEMPS: El que els infants mostrin interès pel material.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada