MATERIAL: Instruments musicals variats (percussió, vent, corda...)
EDAT
DESTINATARIS: Final de l’etapa de nadons, p1 i p2.
NÚMERO
DE PARTICIPANTS: Grup classe.
OBJECTIUS:
-
Treballar la motricitat.
-
Conèixer els diferents sons i el silenci.
-
Estimular l’oïda.
-
Coordinació oculo-manual.
-
Gaudir de joc.
- Adquirir capacitat pulmonar amb els instruments de vent.
DISPOSICIÓ
INICIAL: Es col.locaran els instruments escampats a l’espai
escollit per dur a terme l’activitat.
ESPAI: La pròpia aula, el pati, la sala d’usos múltiples...
DESENVOLUPAMENT
DEL JOC: Primer es presentaran els instruments i es
mostrarà com es fan sonar i com sonen un cop els hagin conegut s’escamparan per
l’espai i els infants escolliran quins volen fer sonar. És una activitat lliure
en el cas del final de l’etapa de nadons, a partir de p1 ja es pot treballar el fort o fluix, ràpid lent... fent sonar els instruments segons les indicacions de l'educador/a.
TEMPS: El que els infants mostrin interès pels instruments.
JUSTIFICACIÓ
DEL PERQUÈ DESENVOLUPA CONCRETAMENT L’ÀMBIT RELACIONAT:
L’àmbit motriu: Coordinen moviments amb el
sentit de la vista i l’oïda.
L’àmbit social: Es relacionen amb els
companys.
L’àmbit cognitiu: Pensar com es fa sonar cada
instrument.
L'àmbit afectiu: La satisfacció personal de fer sonar els instruments.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada