MATERIAL: Sacs fets de teles amb diferents estampats i acolorides ben cosides per tres costats i amb cremallera petita al quart costat per poder canviar el material i netejar-ho. Aquests contindran objectes dins poden ser
sonors o no. Exemple: Grans de cafè, arròs, bales, plàstic de bombolles, paper
de cel·lofana, plomes, cotó, llegums,...
EDAT
DESTINATARIS: Nadons i principis de P1.
NÚMERO
DE PARTICIPANS: Grup classe.
OBJECTIUS:
-
Treballar la motricitat.
-
Conèixer els diferents sons i el silenci.
-
Estimular l’oïda.
-
Estimular la vista.
-
Gaudir de joc.
DISPOSICIÓ
INICIAL: Es col.locaran els sacs escampats per l’aula
i els infants escolliran amb els que volen jugar. En el cas de nadons que encara
no es moguin, es posaran sobre el matalàs i se’ls aniran proporcionant.
ESPAI: La pròpia aula.
DESENVOLUPAMENT
DEL JOC: Primer es presentarà el material als infants
i un cop l’hagin conegut s’escamparà per l’aula i ells escolliran els sacs amb
els que volen jugar i que volen fer amb ells.
TEMPS: El que els infants mostrin interès pel material.
JUSTIFICACIÓ
DEL PERQUÈ DESENVOLUPA CONCRETAMENT L’ÀMBIT RELACIONAT:
L’àmbit motriu: Coordinen moviments amb el
sentit de la vista i l’oïda.
L’àmbit social: Es relacionen amb els
companys.
L’àmbit cognitiu: Investigar quins fan soroll,
quins no i que poden fer amb ells (simplement tocar els diferents materials a
través de les teles o sacsar-los...).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada