MATERIAL: Llaunes que no tallin (poden ser d’olives, de tonyina...).
EDAT
DESTINATARIS: Des de l’inici de nadons i P1 (com a material pel joc heurístic).
NÚMERO
DE PARTICIPANTS: Grup classe.
OBJECTIUS:
-
Treballar la motricitat.
-
Conèixer diferents sons i el silenci.
-
Estimular l’oïda.
-
Coordinació oculo-manual.
- Conèixer tactes nous.
-
Gaudir de joc.
DISPOSICIÓ
INICIAL: Es col.locaran les llaunes escampades per l’aula
i els infants agafaran les que vulguin. En el cas de nadons que encara no es
moguin, es posaran sobre el matalàs i se’ls aniran proporcionant.
ESPAI: La pròpia aula.
DESENVOLUPAMENT
DEL JOC: Primer es presentarà el material als infants
i un cop l’hagin conegut s’escamparà per l’aula i ells escolliran que volen fer
amb elles. És una activitat lliure.
TEMPS:
El que els infants mostrin interès pel material.
JUSTIFICACIÓ
DEL PERQUÈ DESENVOLUPA CONCRETAMENT L’ÀMBIT RELACIONAT:
L’àmbit motriu: Coordinen moviments amb el
sentit de la vista i l’oïda.
L’àmbit social: Es relacionen amb els
companys.
L’àmbit cognitiu: Pensar estratègies per
agafar les llaunes, com fer-les sonar (quan les piques entre elles)...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada